STONES THROW “RECORD SHOP” COLLECTION

STONES THROW “RECORD SHOP” COLLECTION

1996年、PEANUT BUTTER WOLFにより設立されたLA発のインディペンデントレコードレーベル、STONES THROW。そんなLA最重要のインディレーベルと、フッドの仲間として蜜月の関係を築くUNIONとのコラボレーションシリーズが実現。両者のグラフィックワークをマッシュアップしたTシャツ&フーディーをリリースする。さらに今回は、UNIONとも幾度となくコラボレーションを果たしてきた盟友、DIGAWELを迎えたカプセルコレクションも展開。ミュージックラバーとしての側面も持つデザイナー西村氏のアイディアとクリエイティブが融合した3つのアイテムも合わせた、多角的なラインナップに。来る 8/3 には STONES THROW RECORDS による招待制イベント "EDDIE CHACON INSTORE LIVE" を UNION TOKYOにて開催決定! ※当コレクションのいずれかのアイテムを購入頂いたお客様にインバイトEチケットを配信予定。


INTERVIEW & PHOTO : AYA MUTO


INTERVIEW with SILAS SHORT / “RECORD SHOP” COLLECTION EDITORIAL



「クリエイティブな行為はなんでも、似たプロセスを踏むと思うんです。音楽にしても、絵を描くにしても、自分の中の同じ場所から生まれてくるものなわけで。」珍しく雲空に覆われたロサンゼルスで会ったサイラスは、自宅にお直し用のミシンを持っているというくらいの服好きでもあった。「ボクシーなシルエットが好きですね。だからこのウェアはだいぶ好み!」ととても自然に着こなしてくれた。

“Most creative things, they all have a similar process in how they come out. Be it the music or the art, it comes from the same place, you know?” As Los Angeles blanketed us with a rare overcast sky, we soon learn that Silas even owns a sewing machine, so that he can fix the wear and tear, and modify clothes to his liking. “I do like boxy silhouettes. So this is totally up my alley!” He moved around with ease with his adopted city in the background.



音楽に行き詰まった時に、絵を描くことに没頭することで自然とまた音楽を引き出すことができた、というエピソードも反映されている EP タイトルにあるように、サイラスは実に自由に表現の世界を行き来する。抽象美術家でミュージシャンだった父を持ち、物心つく頃にはギターが手元にあった、という彼は、独学でその楽器を自分のものとし、またギターこそがこれまでの人生の中で頼れる存在として常に近くにあるものだったという。「身の回りでいろんな問題が起きていても、ギターだけは僕のものだった。父も楽器を弾いていたけど、彼の音やスタイルを真似たくはなかったし、父の方も一切教えることなく『自分で学びなさい』というスタンスだった。だから最初から自分なりの弾き方と曲で、音楽を身につけたんです。」そんな人生の支柱であったギター弾きを危ぶむ怪我を、サイラスは 19 歳の時にしてしまう。「ピザのデリバリーの仕事中に左手を骨折してしまって。医者にはギターは無理、と言われたけど、絶対に諦めきれなくて」という彼は、フィジカルセラピーの代わりに毎日のように骨折した手でギターを弾き続けたという。それが独自の「リキッドスタイル」と言われる現在の弾き方を編み出す結果となった、というから、サイラスの鋼の意志が伺える。

Silas' EP title refers to how the act of drawing brought out new music in him, when he felt stuck in a place. “Art always helped me see something different.” Not afraid to embrace his creative duality, speaking to him one realizes there may be more undercurrent ready to surface with the right prompt. His father was an abstract artist and musician, which might explain his early access to musical instruments. As far as he can remember, there was always a guitar nearby and held close as a reliable token. “When things were rough or I was in trouble, the only constant that I had was to play guitar. That could never be taken away from me. My father played an instrument too but he said he doesn’t want to teach me anything, that I have to learn on my own. And I never wanted to play like him or sound like him, so I would just write my own songs. That’s how I learned to play - use my own songs and apply it to other things.” When he was 19 however, Silas suffered an unfort! unate injury that could have jeopardized his guitar playing entirely. “On a pizza delivery job, I had a bad fall and broke my left hand. My doctor said I wouldn't play guitar again, but that was not an option for me.” Instead of physical therapy, Silas kept playing guitar with his broken hand, as if to teach the movement back. This lead to what he calls “liquid style” - his signature and the proof of his determined soul.



シカゴのウェアハウスに友人たちと暮らしていた時には、見よう見真似で覚えて産業ミシンを使って洋服も作っていたそうだ。「生地屋でコーデュロイやデニムやリネンの切れ端を安く買ってきて、パンツやドレスシャツを作ったりしてました。音楽を作るのにも曲の構造が必要なように、服にもパターンが必要で。それから服は誰もが着るものだから、自己表現の手段としてはとても身近なもの、という気がしてね。ミシンの微調整をしたり修理したりする制作のプロセスも楽しかったですし。」とにかくクリエイティブなことならなんでもやってみなくては気が済まないタチであったサイラスは、現在では自動車修理も手がけてしまうという。「友人に頼まれたら、楽しいからやっちゃう。今はでもバイクに夢中で、時間ができたら街のいろんな場所を探索してます。」携帯の GPS で地図無くともどこでも行ける時代だが、サイラスはあえて充電器を持たずふらっとあちこちへ出向くそう。「電話の電池が切れればそれまで。どうにかして家に帰る道を探すのは、身近な冒険でいろんな発見があるんです。」

In Chicago, Silas lived with his friends in a warehouse, where he had access to industrial sewing and upholestry machines. Working alongside his friend, he was soon fluent in making wearable things. “I used to go to this fabric store and get a bunch of bulk ends and make pants and dress shirts. Just like how you have to have the structure of your song written out, for clothes you have to have the pattern figured out as well. Also clothes are something everybody wears. It’s an accessible way to express yourself I feel. Another aspect of sewing is being able to fix the machine or modify it when needed. I’m absolutely down to enjoy the process..!” Silas seems to delve head first into anything creative. “I’m a jack of all trades. Lately I’ve been fixing my friends’ cars, it’s fun and I can do it. But for me I like to ride a motorcycle. I’ll find time and cruise around the city.” We have learned to completely reply on GPS in modern days but Silas points out !how he does not have a phone charger on his bike. “Sometimes I will just ride around and my phone will die - and I just have to figure out how to get home (laughs). It’s a great way to travel and explore.”



そのバイクも含め、わずかな家財道具一式を友人のカーゴバンに乗せてシカゴから運転してきた夏から、ちょうど一年が経とうとしている。年内には Stones Throw のスタジオでレコーディングしたという LP がリリースされる予定のサイラスは、このボーカルやメロディーが前面にプッシュされているアルバムをデビュー EP の対局にある一枚、と説明する。「高校のボーカルジャズプログラムではゴスペルシンガーたちに囲まれていたので、最初の EP ではハーモニーやボーカル・スタックを多く用いています。でも僕はまだまだ自分の声を模索中なんです。だから今回のこれがメロディ、という断固とした曲の在り方は僕にとって新しいもの。聞いてもらうのが楽しみです。」PV でも見られるアブストラクトなモチーフで絵を器用に描くサイラスは、アート展を交えた新作リリースを構想しているとか。まだまだ変幻自在な発展を遂げるであろう、この若手アーティストの活躍を是非楽しみにしたい。

That motorcycle was one of very few belongings Silas brought cross country, from Chicago on his friend’s cargo van last summer. It will almost be a year since Silas has called Los Angeles his new home. Later this year, he is due to release an LP album recorded at the Stones Throw Studio. “It’s almost the opposite, as it’s more vocal forward. It’s more like this is the melody, this is the song. I was in a vocal jazz program in my arts high school in Milwaukee. It was a legendary program - and that’s why in my first EP you heard a lot of harmonies and vocal stacks. That was where I was comfortable doing most of my vocals then. I’m still learning, you know, how to find my true voice.” You can see Silas drawing abstract motifs in one of his music videos and for the new LP he hopes to do more visual work as part of the release. What he will morph into, only time will tell, but it is most certain that we will enjoy the ride along the way.



SILAS SHORT サイラス・ショート
@silas_short
1997 年生まれ、ウィスコンシン州ミルウォーキー出身。シカゴを経て、2022 年よりロサンゼルスに拠点を置くシンガーソングライター。幼少期からギターをはじめ、兄と共に教会でのゴスペルバンドに参加。 Soul や 90 年代のクラシック R&B から多大な影響を受け育ち、高校ではジャズボーカルを学んだ。 STONES THROW 首領ピーナッツ・バター・ウルフがその歌声と才能に惚れ込んで EP “DRAWING” をリリース、この冬には待望のアルバムリリース予定。

Born in Milwaukee, WI, 1997. Silas moved to Chicago when he was 19, and to Los Angeles in 2022 where he is based currently. With his brother on drums, he played guitar at his church growing up. Being informed by soul music and classic R&B, he eventually studied jazz vocals in high school. His talent caught Stones Throw proprietor Peanut Butter Wolf’s ears and his EP “Drawing” was released in 2021. Much awaited full length album is due to drop later this year.



RELEASE STORE
2023/7/26 (WED)
UNION TOKYO ONLINE STORE:9AM JST
UNION TOKYO STORE OPENING HOUR:11AM JST
UNION OSAKA STORE OPENING HOUR:11AM JST




“RECORD SHOP” COLLECTION PRODUCT



CHARIZMA & PBW Tee
¥9,900
STONES THROW総帥であるPEANUTS BUTTER WOLFと、今は亡きその永遠のパートナーCHARIZMAのユニットネームをプリント。27年前にリリースされた同レーベル第1弾アーティストの名義という点でも、スペシャルな1枚。



KNXWLEDGE Tee
¥9,900
現代のLAビートシーンを代表するビートメイカーにして、10年代以降のSTONES THROW所属アーティストの中でも象徴的な存在であるKNXWLEDGEのイニシャル、KNXをフィーチャー。バブルレターグラフィックが映える。



SUDAN ARCHIVES Tee
¥9,900
Libera Awards 2023にてBest of R&B AlbumとBest Breakthorugh Artist /Album(新人賞)をダブル受賞したことも記憶に新しい、ヴァイオリニスト、ビートメイカー、ボーカリストといったマルチな才能で、新世代のアイコンとして脚光を浴びるSUDAN ARCHIVESのフォトを大胆に。精巧なヴィンテージプリントは必見。背面には"UNION ARCHIVE"のプリント入り。



1973 LOGO HOODY
¥25,300
JAMES PANTSなどの作品などで度々起用されてきた、STONES THROWのクラシックなオフィシャルレーベルグラフィック、1973ロゴを起用し抜染プリントで落とし込んだスウェットフーディー。リアルヴィンテージさながらの風合いを再現したボディの完成度も必見。



1973 STRIPE SHIRT JACKET by DIGAWEL
¥30,800
ピンストライプにSTONES THROWの1973ロゴを潜ませた、オリジナルポプリン生地を使用。STONES THROW、UNION、DIGAWELの協働で製作された、トリプルネームのシャツジャケット。左胸にはジップと面ファスナーで着脱可能なポケットをレイアウト。前後の裾脇に2つずつ配された計4つのポケットは、それぞれ7インチレコードが入るサイズにデザイン。世界的な7インチレコードコレクターとしても知られるPEANUTS BUTTER WOLFへの敬意を込めたディテールに。



1973 STRIPE CARGO PANT by DIGAWEL
¥38,500
上述のシャツジャケットと揃いの生地を使用した、セットアップ仕様のカーゴパンツ。両サイドのカーゴポケットは、ジャケットの左胸ポケットと同じくジップ&面ファスナーの着脱式。同じく7インチレコードがすっぽり収まるサイズ感でデザインしている。腰帯と裾口にはスピンドルを内蔵。先端に施されたUNIONイエローのコーティングもポイントに。DIGAWELの世界観を反映した、全体的にワイドなシルエットが特徴的。



1973 STRIPE RECORD BAG by DIGAWEL&POTR
¥24,200
ジャケット&パンツと同様のオリジナルストライプファブリックの上から、ハーフクリアのリップストップ素材をレイヤード。下地のストライプファブリックをあえて裏面で使うことで、多層的な透け感をデザインピースへと昇華したレコードバッグ。UNIONイエローのレザー製ショルダーストラップも存在感大。製作は、𠮷田カバンの新レーベル、POTRが担当。実質クアドラプルネームとも呼べるプレミアムな逸品に。本体右裾脇の中層面には、POTRのパッチも配置されている。
※7/26より受注開始のプレオーダー商品(8月下旬デリバリー開始予定)



ST/UN Cork Record Mat
¥4,620
UNION と STONES THROW RECORDS のアイコンを纏ったレコード用コルクマットが登場。コルク素材が内包する多くの気泡が振動を軽減し、レコードの再生環境を最適にする機能に加えて放電作用にも優れ静電気が起こりにくくなります。また静電気やホコリによるノイズの低減効果もありパフォーマンスに優れた1枚。


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1996年、PEANUT BUTTER WOLFにより設立されたLA発のインディペンデントレコードレーベル、STONES THROW。そんなLA最重要のインディレーベルと、フッドの仲間として蜜月の関係を築くUNIONとのコラボレーションシリーズが実現。両者のグラフィックワークをマッシュアップしたTシャツ&フーディーをリリースする。さらに今回は、UNIONとも幾度となくコラボレーションを果たしてきた盟友、DIGAWELを迎えたカプセルコレクションも展開。ミュージックラバーとしての側面も持つデザイナー西村氏のアイディアとクリエイティブが融合した3つのアイテムも合わせた、多角的なラインナップに。来る 8/3 には STONES THROW RECORDS による招待制イベント "EDDIE CHACON INSTORE LIVE" を UNION TOKYOにて開催決定! ※当コレクションのいずれかのアイテムを購入頂いたお客様にインバイトEチケットを配信予定。

INTERVIEW & PHOTO : AYA MUTO


INTERVIEW with SILAS SHORT
“RECORD SHOP” COLLECTION EDITORIAL



「クリエイティブな行為はなんでも、似たプロセスを踏むと思うんです。音楽にしても、絵を描くにしても、自分の中の同じ場所から生まれてくるものなわけで。」珍しく雲空に覆われたロサンゼルスで会ったサイラスは、自宅にお直し用のミシンを持っているというくらいの服好きでもあった。「ボクシーなシルエットが好きですね。だからこのウェアはだいぶ好み!」ととても自然に着こなしてくれた。

“Most creative things, they all have a similar process in how they come out. Be it the music or the art, it comes from the same place, you know?” As Los Angeles blanketed us with a rare overcast sky, we soon learn that Silas even owns a sewing machine, so that he can fix the wear and tear, and modify clothes to his liking. “I do like boxy silhouettes. So this is totally up my alley!” He moved around with ease with his adopted city in the background.



音楽に行き詰まった時に、絵を描くことに没頭することで自然とまた音楽を引き出すことができた、というエピソードも反映されている EP タイトルにあるように、サイラスは実に自由に表現の世界を行き来する。抽象美術家でミュージシャンだった父を持ち、物心つく頃にはギターが手元にあった、という彼は、独学でその楽器を自分のものとし、またギターこそがこれまでの人生の中で頼れる存在として常に近くにあるものだったという。「身の回りでいろんな問題が起きていても、ギターだけは僕のものだった。父も楽器を弾いていたけど、彼の音やスタイルを真似たくはなかったし、父の方も一切教えることなく『自分で学びなさい』というスタンスだった。だから最初から自分なりの弾き方と曲で、音楽を身につけたんです。」そんな人生の支柱であったギター弾きを危ぶむ怪我を、サイラスは 19 歳の時にしてしまう。「ピザのデリバリーの仕事中に左手を骨折してしまって。医者にはギターは無理、と言われたけど、絶対に諦めきれなくて」という彼は、フィジカルセラピーの代わりに毎日のように骨折した手でギターを弾き続けたという。それが独自の「リキッドスタイル」と言われる現在の弾き方を編み出す結果となった、というから、サイラスの鋼の意志が伺える。

Silas' EP title refers to how the act of drawing brought out new music in him, when he felt stuck in a place. “Art always helped me see something different.” Not afraid to embrace his creative duality, speaking to him one realizes there may be more undercurrent ready to surface with the right prompt. His father was an abstract artist and musician, which might explain his early access to musical instruments. As far as he can remember, there was always a guitar nearby and held close as a reliable token. “When things were rough or I was in trouble, the only constant that I had was to play guitar. That could never be taken away from me. My father played an instrument too but he said he doesn’t want to teach me anything, that I have to learn on my own. And I never wanted to play like him or sound like him, so I would just write my own songs. That’s how I learned to play - use my own songs and apply it to other things.” When he was 19 however, Silas suffered an unfort! unate injury that could have jeopardized his guitar playing entirely. “On a pizza delivery job, I had a bad fall and broke my left hand. My doctor said I wouldn't play guitar again, but that was not an option for me.” Instead of physical therapy, Silas kept playing guitar with his broken hand, as if to teach the movement back. This lead to what he calls “liquid style” - his signature and the proof of his determined soul.



シカゴのウェアハウスに友人たちと暮らしていた時には、見よう見真似で覚えて産業ミシンを使って洋服も作っていたそうだ。「生地屋でコーデュロイやデニムやリネンの切れ端を安く買ってきて、パンツやドレスシャツを作ったりしてました。音楽を作るのにも曲の構造が必要なように、服にもパターンが必要で。それから服は誰もが着るものだから、自己表現の手段としてはとても身近なもの、という気がしてね。ミシンの微調整をしたり修理したりする制作のプロセスも楽しかったですし。」とにかくクリエイティブなことならなんでもやってみなくては気が済まないタチであったサイラスは、現在では自動車修理も手がけてしまうという。「友人に頼まれたら、楽しいからやっちゃう。今はでもバイクに夢中で、時間ができたら街のいろんな場所を探索してます。」携帯の GPS で地図無くともどこでも行ける時代だが、サイラスはあえて充電器を持たずふらっとあちこちへ出向くそう。「電話の電池が切れればそれまで。どうにかして家に帰る道を探すのは、身近な冒険でいろんな発見があるんです。」

In Chicago, Silas lived with his friends in a warehouse, where he had access to industrial sewing and upholestry machines. Working alongside his friend, he was soon fluent in making wearable things. “I used to go to this fabric store and get a bunch of bulk ends and make pants and dress shirts. Just like how you have to have the structure of your song written out, for clothes you have to have the pattern figured out as well. Also clothes are something everybody wears. It’s an accessible way to express yourself I feel. Another aspect of sewing is being able to fix the machine or modify it when needed. I’m absolutely down to enjoy the process..!” Silas seems to delve head first into anything creative. “I’m a jack of all trades. Lately I’ve been fixing my friends’ cars, it’s fun and I can do it. But for me I like to ride a motorcycle. I’ll find time and cruise around the city.” We have learned to completely reply on GPS in modern days but Silas points out !how he does not have a phone charger on his bike. “Sometimes I will just ride around and my phone will die - and I just have to figure out how to get home (laughs). It’s a great way to travel and explore.”



そのバイクも含め、わずかな家財道具一式を友人のカーゴバンに乗せてシカゴから運転してきた夏から、ちょうど一年が経とうとしている。年内には Stones Throw のスタジオでレコーディングしたという LP がリリースされる予定のサイラスは、このボーカルやメロディーが前面にプッシュされているアルバムをデビュー EP の対局にある一枚、と説明する。「高校のボーカルジャズプログラムではゴスペルシンガーたちに囲まれていたので、最初の EP ではハーモニーやボーカル・スタックを多く用いています。でも僕はまだまだ自分の声を模索中なんです。だから今回のこれがメロディ、という断固とした曲の在り方は僕にとって新しいもの。聞いてもらうのが楽しみです。」PV でも見られるアブストラクトなモチーフで絵を器用に描くサイラスは、アート展を交えた新作リリースを構想しているとか。まだまだ変幻自在な発展を遂げるであろう、この若手アーティストの活躍を是非楽しみにしたい。

That motorcycle was one of very few belongings Silas brought cross country, from Chicago on his friend’s cargo van last summer. It will almost be a year since Silas has called Los Angeles his new home. Later this year, he is due to release an LP album recorded at the Stones Throw Studio. “It’s almost the opposite, as it’s more vocal forward. It’s more like this is the melody, this is the song. I was in a vocal jazz program in my arts high school in Milwaukee. It was a legendary program - and that’s why in my first EP you heard a lot of harmonies and vocal stacks. That was where I was comfortable doing most of my vocals then. I’m still learning, you know, how to find my true voice.” You can see Silas drawing abstract motifs in one of his music videos and for the new LP he hopes to do more visual work as part of the release. What he will morph into, only time will tell, but it is most certain that we will enjoy the ride along the way.



SILAS SHORT サイラス・ショート
@silas_short
1997 年生まれ、ウィスコンシン州ミルウォーキー出身。シカゴを経て、2022 年よりロサンゼルスに拠点を置くシンガーソングライター。幼少期からギターをはじめ、兄と共に教会でのゴスペルバンドに参加。 Soul や 90 年代のクラシック R&B から多大な影響を受け育ち、高校ではジャズボーカルを学んだ。 STONES THROW 首領ピーナッツ・バター・ウルフがその歌声と才能に惚れ込んで EP “DRAWING” をリリース、この冬には待望のアルバムリリース予定。

Born in Milwaukee, WI, 1997. Silas moved to Chicago when he was 19, and to Los Angeles in 2022 where he is based currently. With his brother on drums, he played guitar at his church growing up. Being informed by soul music and classic R&B, he eventually studied jazz vocals in high school. His talent caught Stones Throw proprietor Peanut Butter Wolf’s ears and his EP “Drawing” was released in 2021. Much awaited full length album is due to drop later this year.



RELEASE STORE
2023/7/26 (WED)
UNION TOKYO ONLINE STORE:9AM JST
UNION TOKYO STORE OPENING HOUR:11AM JST
UNION OSAKA STORE OPENING HOUR:11AM JST


“RECORD SHOP” COLLECTION PRODUCT



CHARIZMA & PBW Tee
¥9,900
STONES THROW総帥であるPEANUTS BUTTER WOLFと、今は亡きその永遠のパートナーCHARIZMAのユニットネームをプリント。27年前にリリースされた同レーベル第1弾アーティストの名義という点でも、スペシャルな1枚。



KNXWLEDGE Tee
¥9,900
現代のLAビートシーンを代表するビートメイカーにして、10年代以降のSTONES THROW所属アーティストの中でも象徴的な存在であるKNXWLEDGEのイニシャル、KNXをフィーチャー。バブルレターグラフィックが映える。



SUDAN ARCHIVES Tee
¥9,900
Libera Awards 2023にてBest of R&B AlbumとBest Breakthorugh Artist /Album(新人賞)をダブル受賞したことも記憶に新しい、ヴァイオリニスト、ビートメイカー、ボーカリストといったマルチな才能で、新世代のアイコンとして脚光を浴びるSUDAN ARCHIVESのフォトを大胆に。精巧なヴィンテージプリントは必見。背面には"UNION ARCHIVE"のプリント入り。



1973 LOGO HOODY
¥26,400
JAMES PANTSなどの作品などで度々起用されてきた、STONES THROWのクラシックなオフィシャルレーベルグラフィック、1973ロゴを起用し抜染プリントで落とし込んだスウェットフーディー。リアルヴィンテージさながらの風合いを再現したボディの完成度も必見。



1973 STRIPE SHIRT JACKET by DIGAWEL
¥30,800
ピンストライプにSTONES THROWの1973ロゴを潜ませた、オリジナルポプリン生地を使用。STONES THROW、UNION、DIGAWELの協働で製作された、トリプルネームのシャツジャケット。左胸にはジップと面ファスナーで着脱可能なポケットをレイアウト。前後の裾脇に2つずつ配された計4つのポケットは、それぞれ7インチレコードが入るサイズにデザイン。世界的な7インチレコードコレクターとしても知られるPEANUTS BUTTER WOLFへの敬意を込めたディテールに。



1973 STRIPE CARGO PANT by DIGAWEL
¥38,500
上述のシャツジャケットと揃いの生地を使用した、セットアップ仕様のカーゴパンツ。両サイドのカーゴポケットは、ジャケットの左胸ポケットと同じくジップ&面ファスナーの着脱式。同じく7インチレコードがすっぽり収まるサイズ感でデザインしている。腰帯と裾口にはスピンドルを内蔵。先端に施されたUNIONイエローのコーティングもポイントに。DIGAWELの世界観を反映した、全体的にワイドなシルエットが特徴的。



1973 STRIPE RECORD BAG by DIGAWEL&POTR
¥24,200
ジャケット&パンツと同様のオリジナルストライプファブリックの上から、ハーフクリアのリップストップ素材をレイヤード。下地のストライプファブリックをあえて裏面で使うことで、多層的な透け感をデザインピースへと昇華したレコードバッグ。UNIONイエローのレザー製ショルダーストラップも存在感大。製作は、𠮷田カバンの新レーベル、POTRが担当。実質クアドラプルネームとも呼べるプレミアムな逸品に。本体右裾脇の中層面には、POTRのパッチも配置されている。
※7/26より受注開始のプレオーダー商品(8月下旬デリバリー開始予定)



ST/UN Cork Record Mat
¥4,620
UNION と STONES THROW RECORDS のアイコンを纏ったレコード用コルクマットが登場。コルク素材が内包する多くの気泡が振動を軽減し、レコードの再生環境を最適にする機能に加えて放電作用にも優れ静電気が起こりにくくなります。また静電気やホコリによるノイズの低減効果もありパフォーマンスに優れた1枚。

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UNION STAFF STYLING #15

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KNOW THE LEDGE / INTERVIEW WITH Peanut Butter Wolf -SIDE B-

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